雅 -MIYAVI- 2/20発売「Ahead Of The Light」初回限定盤 特典DVD収録曲順誤表記のお詫びとお知らせ
平素より格別のご高配を賜り、厚く御礼申し上げます。
この度、2月20日発売の雅-MIYAVI-「Ahead Of The Light」初回限定盤の商品裏面、帯、DVDディスク盤面に、特典DVD収録曲順の誤表記があることが判明いたしました。
ご迷惑をおかけしましたことを、深くお詫び申し上げます。
【対象商品】
雅-MIYAVI-「Ahead Of The Light」初回限定盤
2013年2月20日発売 商品番号:TOCT-40465
商品裏面、帯、DVDディスク盤面の特典DVD収録曲順の誤表記
※商品収録内容、動作、視聴等に関しては、問題ございません。
【誤表記の内容】
誤 3.DAY 1 4.SILENT ANGER 5.PLEASURE!(w/H ZETT M) 6.HA NA BI(w/JIN OKI) |
正 3.SILENT ANGER 4.PLEASURE!(w/H ZETT M) 5.HA NA BI(w/JIN OKI) 6.DAY 1 |
正しく表記されている商品との交換をご希望のお客様には、以下の通り対応させていただきます。
【交換ご希望のお客様へ】
弊社カスタマー・サポートセンターにて対応させて頂きます。
お持ちの商品(TOCT-40465)一式をゆうメール等の着払いにて、郵便番号・氏名・住所・電話番号をご記入の上、下記宛に直接お送り下さい。到着後、正表記の商品をお送りさせて頂きます。
お電話等による事前のご連絡は不要です。
正表記の商品は2013年2月27日より順次発送させていただきますのでご了承下さい。
<宛先>
〒162-0842 東京都新宿区市谷砂土原町2-7 TK第一ビル4F
EMIミュージック・ジャパン カスタマー・サポートセンター
TEL:03-6830-8333 営業時間:10:00~17:00(除く12:00~13:00)
※土日・祝日は休みとなります。
※お電話でのお問い合わせは、混み合ってつながりにくい場合もございますので、予めご了承下さい。
今後このようなことが起きないよう、更なるチェック体制の強化に取り組んで参ります。
お手数をお掛け致しますが、何卒よろしくお願いいたします。
2013年2月22日
株式会社EMIミュージック・ジャパン
Announcement Concerning the DVD included in MIYAVI “Ahead Of The Light”
February 22, 2013
Regrettably, we have discovered an error in the text of the song sequence on the back cover, spine belt and DVD disc label on MIYAVI “Ahead Of The Light” released on February 20, 2013. While the text should have read, “3. SILENT ANGER 4. PLEASURE! (w/H ZETT M) 5. HA NA BI (w/JIN OKI) 6. DAY 1”, the product actually reads, “3. DAY 1 4. SILENT ANGER 5. PLEASURE! (w/H ZETT M) 6. HA NA BI (w/JIN OKI)”.
For those wishing to have the product replaced with a version showing the correct text, please kindly follow the instructions below:
*Please understand that this replacement scheme only applies to residents of Japan.
[Product Concerned]
MIYAVI “Ahead Of The Light” (initial-run-only, limited edition)
Released on February 20, 2013
Catalogue Number: TOCT-40465
The error exists in the text of the song sequence on the back cover, spine belt and DVD disc label.
* There is no error in the song sequence of the DVD content.
[Replacement Procedure]
Please send the defective product in its entirety to our Customer Support Center (address listed below) by collect, inscribed with your postal code, address, full name and telephone number. Upon our receipt of the parcel, we will send you the replacement product for no charge after February 27, 2013.
There is no need for inquiry by telephone in advance.
[EMI Music Japan Costumer Support Center]
TK Dai-Ichi Building 4F
2-7 Ichigaya-Sadoharacho
Shinjuku-ku, Tokyo 162-0842
Tel: 03-6830-8333
Business Hours: From 10am to 5pm (except from 12 noon to 1pm)
* Closed on weekends and public holidays
* Please bear in mind that telephone lines may be busy and difficult to connect immediately
We sincerely apologize for any inconvenience caused. We are committed to strengthening our checking systems in the future.
Thank you for your kind understanding and patience.
EMI Music Japan Inc.